piątek, 20 czerwca 2014

Pomysły na oryginalny prezent na Dzień Ojca

Do Dnia Ojca pozostało już tylko kilka dni, więc każda z nas coraz usilniej szuka błyskotliwego pomysłu na prezent.
Być może na codzień tata gra w naszym rodzinnym spektaklu rolę drugoplanową, być może nie czuje się doceniany, bo często zbywamy go stwierdzeniami typu: “poczekaj, ja to zrobię lepiej”, a może wręcz przeciwnie, jest najwspanialszym ojcem na świecie i doskonale o tym wie.
Tak czy owak Dzień Ojca jest doskonałą okazją, żeby sprawić tacie przyjemnność, utwierdzić go w przekonaniu, że jest naprawdę ważny (pomimo pozorów) i okazać mu wdzięczność za codzienny trud.

Idealny prezent na Dzień Ojca jest:
- prosty w realizacji, a najlepiej z własnoręcznym wkładem dziecka.
- niedrogi. To zawsze plus, niezależnie od osoby czy okazji.
- oryginalny, to najważniejsze,  bo nie ma lepszego dowodu na to, że zależy nam na osobie, dla której jest przeznaczony.

Kubek
Świetnym pomysłem dla tatusiów najmłodszych szkrabów jest kubek z odbitką dłoni dziecka.
Wbrew pozorom nie jest on trudny do zrealizowania i z powodzeniem mogą wykonać go mamy nawet kilkudniowego brzdąca.
Wystarczy kupić nietoksyczne farby do malowania palcami, zrobić odcisk na kartce, odcisk zeskanować lub po prostu pstryknąć mu zdjęcie i zanieść plik do sklepu, który drukuje zdjęcia na kubeczkach.


prezent na dzień ojca

prezent na dzień ojca


Koszulka
Na stronie http://madrzyrodzice.cupsell.pl/produkt/724850-Koszulka-m-ska-Supertata-.html widziałam świetne koszulki zaprojektowane specjalnie na tę okazję.
Jeśli zdecydujecie się na jej zakup, to wiedzcie, że przy realizacji współpracował tata, dzięki czemu będziecie miały pewność, że facetom się spodoba.


prezent na dzień ojca
żródło: http://madrzyrodzice.cupsell.pl/produkt/724850-Koszulka-m-ska-Supertata-.html

Filmik
Nie trzeba być mistrzem obsługi komputera, żeby zrealizować krótki filmik dla taty: istnieją bardzo intuicyjne programy do tworzenia video, np. Windows movie maker.
Wystarczy wrzucić ulubioną piosenkę taty, najpiękniejsze zdjęcia z dziećmi i słowa wdzięczności, a sukces w postaci krokodylich łez jest gwarantowany.

Breloczek
Breloczek ze zdjęciem dziecka jest również doskonałym pomysłem. Tata doczepi go sobie do kluczy i uśmiech jego pociechy będzie mu zawsze towarzyszył.


prezent na dzień ojca


Laurka na cieście

To prezent dla spóźnialskich, dla tych, które nie zdążyły przygotować nic wcześniej, ale nie chcą zrezygnować z oryginalności i efektu zaskoczenia.
Wiadomo, zwykła laurka nie jest genialnym rozwiązaniem, ale laurka narysowana pisakami spożywczymi na ulubionym cieście taty, jeszcze lepiej jeśli przygotowanym wspólnie z dzieckiem, napewno zostanie bardzo doceniona.

Przygoda
Tutaj bierzemy pod uwagę różnice między kobietami i mężczyznami (podchodzę do tematu stereotypowo, sorry, ale to dla uproszczenia kwestii i mam nadzieję, że nikt nie poczuje się urażony).
Podczas gdy my, mamy, uwielbiamy kwiatki i wszelkiego rodzaju świecidełka, dla facetów ważne są przygody, doświadczenia i wspólne odkrycia. Dlatego zafundujmy mu lot balonem z dzieciakami, wypad do wesołego miasteczka (tatusiowie na ogół świetnie się tam bawią) albo bilety na spektakl teatralny.
Mieszkającym w Warszawie i okolicach rodzicom najmłodszych gorąco polecam Teatr Małego Widza.
Tutaj pisałam o jednym z przedstawień, na które miałam okazję się wybrać, ale sprawdziłam w repertuarze, że w weekend poprzedzający Dzień Ojca dają spektakl Ahoj, na którym też byłam i mogę was zapewnić, że jest fantastyczny! 

prezent na dzień ojca


Mam nadzieję, że spodobały wam się moje idee i że zainspirowały was do przygotowania niebanalnej niespodzianki dla tatusiów waszych pociech.
Jeśli wy też macie jakieś ciekawe pomysły, to proszę, podzielcie się nimi w komentarzach, bo o ile solidarność kobieca wciąż poddawana jest do wątpliwości, to ja nadal wierzę w solidarność mam (przynajmniej w przypadku Dnia Ojca).

16 komentarzy:

  1. my w tym roku nie mamy prezentów, bo matka też nie dostała :P Niedługo Zośka zacznie laurki robić, to chyba najlepszy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A we Włoszech obchodzi się Dzień Ojca? Pojęcia na ten temat nie mam:). Podoba mi się ta koszulka "SuperTata", ale myślę, że poprzestaniemy na życzeniach:). W przyszłym roku na pewno coś wymyślę:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje panny zaplanowały własnoręcznie upieczone ciasteczka dla taty. A pomysł z laurką na cieście - bardzo fajny, może skorzystamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, laurkami to już niedługo będzie was zasypywać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie, że jest :) Co prawda nie zgadza się data, tutaj obchodzimy go 19 marca (św. Józefa), ale jest. A że ja mam zawsze problem z prezentem, to chciałam podzielić się moimi pomysłami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki szczęściarz z waszego taty :))) jeśli ozdobicie ciasteczka, to daj mi znać, czy była zabawa i czy fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam na to "pracuje" każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Orginalne pomysly, podoba mi sie zwlaszcze ten z odciskiem dloni na kubku - moze zrobie mezowi niespodzianke, bo dzien ojca obchodzimy po wlosku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie zachwycony, mogę cię zapewnić, bo testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mama Calineczki23 czerwca 2014 12:20

    Ten kubek świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubek u nas był super-hiciorem, dlatego od niego zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę że u Ciebie morze pomysłów bardzo oryginalnych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. my zrobiliśmy laurkę i słodki poczęstunek-niespodziankę:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Polko w Italii! spadłaś mi z nieba ;) moja córcia choć jeszcze mała (6 miesięcy) też będzie dwujęzyczna... ja mówię do niej cały czas po włosku a moja rodzinka po polsku. wszyscy moi włoscy znajomi wyszukują książki i zabawki które pomogą mi zasiać w niej tą włoską miłość i pasję :) nie mogę się już doczekać aż będę się rozczulać nad jej pięknym włoskim :) masz jakieś dobre rady na względny początek? póki co baaardzo się dziwi słysząc mnie mówiącą po polsku a jak powiem jej to samo po włosku to już jest wielki uśmiech na twarzy :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2800 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysły na prezent! Ja mam tatę, który jest zainteresowany historią Polski, dlatego kupiłam mu dwie koszulki patriotyczne! Był naprawdę mega zadowolony, a także nosi je podczas tego niespokojnego czasu związanego z protestami na ulicach. Pozdrawiam :) W patriotyzmie siła!

    OdpowiedzUsuń