poniedziałek, 5 maja 2014

Do biegu, gotowi, start!

Dzisiejszy dzień nie jest niczym innym jak kolejnym zwykłym dniem, takim jak wszystkie nadchodzące, ale to, co zrobisz we wszystkich nadchodzących dniach zależy od tego, co zrobisz dzisiaj
Ernest Hemingway

To jest moje zdanie motywacyjne na dzisiaj.
Dlaczego od niego zaczynam? Bo kilka długich weekendów rozleniwiło mnie... Zrobiłam niewiele, pozwoliłam się ponieść bezczynności i bez wyrzutów sumienia po prostu odpoczęłam. Dzisiaj natomiast jest pierwszy dzień “nowej serii zwyczajnych dni”, więc potrzebuję motywacji i entuzjazmu, żeby ruszyć z kopyta.
Takich motywatorów mam więcej i chętnie się nimi z wami podzielę w nadziei, że was też naładują pozytywną energią, która ułatwi wam zakasać rękawy, doda odwagi i pomoże wziąć się w garść.
Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie!

Nikt nie popełnił większego błędu niż ten, który nic nie zrobił tylko dlatego, że mógł zrobić zbyt mało.
Edmund Burke

Zacznijcie od zrobienia tego, co jest konieczne, potem tego, co możliwe. Nagle odkryjecie zaskoczeni, że robicie niemożliwe.

Franciszek z Asyżu

Nieważne czy myślisz, że ci się uda albo że ci się nie uda. W obu przypadkach będziesz miał rację.
Henry Ford

Nie zniechęcam się, bo każda nieudana próba, którą odrzucam, to kolejny krok do przodu.
Thomas Edison

Nie mów o tym, co umiesz zrobić, rób to i basta. 

Riccardo Oda

Lepiej być optymistą i się mylić niż być pesymistą i mieć rację.
Albert Einstein

Jeśli nie wyeliminujesz negatywnych myśli, negatywne myśli wyeliminują ciebie.

Anonim

Jeśli masz marzenie, musisz je chronić. Ludzie, którzy sami nie potrafią czegoś zrobić, próbują wmówić ci, że ty też nie możesz. Jeśli czegoś pragniesz, to zdobądź to. Kropka.  

film “W pogoni za szczęściem”

Jeśli urodziłeś się bez skrzydeł, nie rób niczego,
co przeszkodzi im wyrosnąć.
Wstawaj wcześnie, pracuj ciężko.
To ci nie zaszkodzi, umysł będzie zajęty, a ciało aktywne. 

Coco Chanel


Życzę wszystkim udanego poniedziałku!


cytaty motywacyjne
źródło: http://quotes-pictures.vidzshare.net/

9 komentarzy:

  1. Jako pesymistce z natury, bardzo podobają mi się te optymistyczne cytaty:). I choć nie jestem wielbicielką Hemingwaya, to podoba mi się to, co powiedział! Muszę wziąć to do siebie:). Przyjemnego (i optymistycznego) tygodnia Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie :)
      Nawzajem :)))

      Usuń
  2. Wszystko pasuje.W tamtym tygodniu zrobiłam coś, a teraz czekamy :D
    Życzę miłej drogi przed każdym sięganiem po jabłko :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę powodzenia!!! Szczerze :)
      Też mam nadzieję na miłą drogę... ;)

      Usuń
  3. no dobra jest wtorek, ale wszystko mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli pasuje ci we wtorek, to pewnie w środę też będzie ;)

      Usuń
  4. Takie cytaty dają motywację do działania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na stertę prania, naczynia czekające na załadowanie do zmywarki i jeszcze sto tysięcy rzeczy do zrobienia zastosuję się do rady św. Franciszka - i od razu mniej jestem sfrustrowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest dobry jak ma się dużo do zrobienia :)

      Usuń