sobota, 19 kwietnia 2014

Zabawa "Podaj dalej"

Kto powiedział, że na Wielkanoc nie robi się prezentów?
Ja właśnie zostałam hojnie obdarowana przez Monikę, autorkę bloga Świat Sikuni.
Dlaczego?
Bo odpowiadając na posta na jej blogu, włączyłam się do zabawy  "Podaj dalej".
To bardzo miła zabawa blogerów, która polega na tym, że wysyła się upominek osobie, która jako pierwsza, poprzez pozostawienie komentarza pod postem, wyrazi chęć udziału. Po otrzymaniu upominku, należy poinformować o tym na swoim blogu i “podać dalej” wysyłając niespodziankę kolejnej osobie :)

Dlaczego tak bardzo podoba mi się ta zabawa?
Bo odkąd piszę bloga mam wrażenie, że mam “wirtualne koleżanki”. Czytamy nawzajem nasze blogi, piszemy komentarze (które ja uwielbiam) i jest do dla mnie namiastką rozmowy przy kawie, co bardzo lubię, bo nie trzeba się umawiać ani jakoś szczególnie przygotowywać: każdy pisze kiedy może i czyta kiedy ma czas (co dla nas mam, nie jest wcale bez różnicy). Natomiast ta zabawa pozwala wyjść o jeden krok naprzód, poznać się trochę lepiej, w oryginalny sposób przenosząc nas z internetu do rzeczywistości. Świetne uczucie, bo my z Moniką nigdy się nie widziałyśmy, ani nawet nie słyszałyśmy telefonicznie, w sumie znamy się tylko z tego, co piszemy na blogach. A tu nagle dotarł do mnie kawałek jej świata :)

Dzięki Monika!

W oklejonej pięcioma znaczkami (!) i starannie ostemplowanej kopercie, którą Nicko otworzył bez większych trudności znaleźliśmy prześliczne, ręcznie wykonane przez szwagierkę Moniki kartki (ta dziewczyna ma telent, kartki na żywo wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciu):




kartki wielkanocne

Książeczkę z rymowanymi wierszykami i naklejkami, którą Nicko był zachwycony:


kartki wielkanocne

Polecam wam ten wierszyk, który już znam na pamięć, bo Nicko poprosił mnie o jego przeczytanie co najmniej dziesięć razy:
 
kartki wielkanocne

A wisienką na torcie były upominki dla mnie:

kartki wielkanocne

Wreszcie pora na pytanie:
KOMU PODAĆ DALEJ?
Upominek ode mnie powędruje do pierwszej osoby, która wyrazi swoją chęć udziału w zabawie, pozostawiając komentarz pod niniejszym postem, ZAPRASZAM :)

3 komentarze:

  1. Czy ta zabawa dotyczy tylko Wielkanocy, czy po świętach będzie trwała dalej? Jeśli tak, to ja bardzo chętnie wezmę udział :-) pozdrawiam serdecznie i świątecznie :-) i oczywiście zapraszam w odwiedziny do Majerankowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zabawa nie dotyczy tylko Wielkanocy, to u mnie akurat tak się złożyło... ZATEM JESTEŚ PIERWSZA!!! SUUUUUUPER!!! Zgramy się mailowo, co i jak :) do usłyszenia i Wesołych Świąt :)))

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę! :-) i dziękuję

      Usuń